fredag 20 februari 2009

Då gick den här veckan med...




Veckorna bara rullar på.
Mathias min son som bor hos sin pappa i Norrköping har haft sportlov den här veckan och har varit här hela vecka :o) Känns så skönt att få rå om honom lite :o)

I veckan hade jag en så stor tur att jag kom åt 2 biljetter till förhandsvisningen av "Män som hatar kvinnor" Jag har börjat läsa boken men har lagt den åt sidan båda gångerna jag har försökt läsa den, filmen däremot var till min stora förtjusning verkligen värd att se från början till slut... 2,5 timme bara rusade iväg och alltför snart var vi på väg hemåt igen. Många episoder i filmen dök upp i huvudet efteråt...

Nu är det då fredag igen och en härlig ledig helg ligger framför mig :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med fredagar....

Lone på de sju haven sa...

Haha, eller hur :o))
Hoppas allt är bra med er :o)