tisdag 21 april 2009

Våren som kom av sig

Nu är det ett tag sedan jag har skrivit och Peter tycks inte ha fått ut skriv fingret ur den bakre delen :oP

Våren tycks ha kommit av sig lite och i helgen var det definitivt inte grill väder här i Stockholm, men jag som försöker följa lite väder sidor har sett att det ska bli bättre i helgen igen :o)

För eran information så har Peter både änlänt USA och våran tid lämnat USA oxå tidigt i morse, de är nu på väg mot Bremerhaven dit de räknar med att anlända 29/4. Sedan går de mot Göteborg där de förhoppningsvis ska komma in 1/5 och vara kvar över natten, tanken är att jag styr mot Göteborg då för att träffa hela styrkan då :o) Sååå håll tummarna att de håller tidsplanen så jag hinner träffa min käre make. Annars kommer vi inte träffas förrän runt midsommar och det känns väldigt långt dit.... :o/

Ha nu några riktigt sköna vårdagar och njut av den spirande grönskan

2 kommentarer:

TAZZE sa...

Här nere har också värmen börjat att visa sig,men fortfarande svinkallt på mornarna.Hälsa alla ombord som känner mig om du kommer dit.

Lone på de sju haven sa...

Halloj Tazze, verkar som de har problem att hålla tiden :o( Det är blåsigt och de håller inte farten så ev blir de så sena så jag inte kan åka ner iallafall .... Om jag åker ska jag självklart hälsa alla :o) Når åker du ut???