söndag 12 april 2009

Äntligen är våren här :o)

Mycket har hänt sedan jag skrev sist men då var det ju oxå ett tag sedan jag skrev....

Peter har åkt ut för att jobba... :o( Han åkte på långfredagen till USA för att mönstra på där. Vi hade hoppats på att vi skulle ha hunnit fira Påsk tillsammans men som vanligt ska man inte planera något veckan innan han ska iväg för det blir ofta ändringar. Vi får väl se när han kommer hem, som det ser ut så blir det antingen strax före eller strax efter midsommar, ni kan ju försöka gissa vad jag önskar....

Mathias har börjat vänja sig vid att han har fått diabetes, han provar sina egna vägar emellanåt vilket är bra för han är den som ska bli expert på sin diabetes, han har varit här hela sitt Påsklov och vi har hunnit umgås en hel del :o)

Själv har jag verkligen njutit av de här lediga dagarna som har varit helt underbara. Våren har äntligen kommit och jag har suttit på vår uteplats i bikini och försökt få tillbaka lite färg igen

6 kommentarer:

TAZZE sa...

Kul du börjat blogga igen.

Lone på de sju haven sa...

Hej Tazze, kul att du läser den :o)
Jaha, såg att du skulle flytta :o)
Hoppas du haft en trevlig helg
Sköt om dig

Lena sa...

Håller med Tazze... hoppas din make börjar snart oxo


Kramar

Lone på de sju haven sa...

Jag ska säga till honom, han är lite jet.laggad därute men jag tror även han är lite slö :oP

Kram på er

Christina sa...

Åh, låter som du har haft det nice på din ledighet...snart får du maka på dig & göra lite plats åt mig på uteplatsen =) oxå, hihi!
Pusss gumman!

Lone på de sju haven sa...

Du e såååå välkommen, ta med dig lite sol för just nu lyser den med sin frånvaro.... :o/

P&K